Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av singeltjejen - 4 augusti 2012 06:54

Man får en del skamliga förslag från vissa män när man ligger ute på dateing sidor. Det hade jag förvisso räknat med men vissa är verkligen mer stötande än andra. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig skulle ringa upp en man och ha tele 6 med honom böra för hans njutning. Jag har respekt för dem som har detta som ett yrke. 
Visst kan det vara härligt med rätt person men inte med vem som helst, eller? Jag kanske inte ska säga för mycket för man vet ju inte vad framtiden har i sitt sköte   


Jag har fått en massa biler så jag har helt klart blivit påmind om hur en penis ser ut i alla fall. Det roliga är att bilderna bekräftar mina misstankar på att denna man bara luras. Åldern, yrket m.m som man påstar ha stämmer inte alls med bilderna. 

Att man vågar skicka nakenbiler på sig, de kan verkligen hamna vart som helst. När du trycker på send knappen har du gjort dessa bilder helt tillgängliga för hela världen att titta på och det är inte lätt att få detta ogjort!



Av singeltjejen - 4 augusti 2012 06:12

Jag anser att sex är mycket viktigt i ett förhållande. Har man ett bra sexliv så mår man så mycket bättre som människa! Man blir glad och jag tror att man mår även bättre rent fysiskt och psykiskt om man har det bra i sänghalmen.

Att trigga någon under dagen är givande när man sedan får träffa personen i fråga och få utlopp för det man byggt upp under dagen....


Vad anser du om telefonsex? Är det bra eller dåligt? Kan man ha det med sin partner eller ska man ha det endast med främmande män/kvinnor?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards