Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av singeltjejen - 2 augusti 2012 15:00

Vilken besvikelse......


Vi mailade fram och tillbaka och allt verkade jätte bra. Vi böt nummer och talades vid och när vi la på kom det en liten sms kontakt. Det tyckte jag var trevligt. Han ville verkligen träffa mig och var lagom charmigt på. Sedan började det komma lite osäkra sms. Typ jag är äldre än vad fotot visar m.m


Men jag tänkte inte mer på det. Jag söker en äldre man och givetvis så kan man ha fått lite dåligt samvete efter att ha gått på många nitar så det har jag inga problem med.... men när jag såg honom på stationen kände jag på en gång att detta möte kommer att bli kort.


Jag hade tyvärr talat om att jag är en fysisk människa som älskar att kramas, pussas och ligga sked och gosa och gissa vad han ville göra mitt på stan hela daten.....

Det var bara att försöka vara trevlig och ta sig snabbt där i från

Av singeltjejen - 2 augusti 2012 09:58

Förutom plånboken så måste mannen ha något annat eller hur?


Min fråga till er är; Vilken är den viktigaste egenskapen hos en man?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards